Jumaat, 4 Disember 2009

SPRM, SPR, PDRM Tak Ubah Seperti Gundik-gundik Umno

Antara tiga parti utama komponen BN, Umno, MCA dan MIC, Umno adalah parti yang mewakili Melayu Islam. Sungguhpun begitu antara ketiga mereka ini, Umnolah yang dilihat paling banyak mengamalkan politik tidak bermoral berbanding MCA dan MIC. Ini bukanlah bermakna MCA danMIC bersih, cuma mereka tidaklah dilihat seteruk Umno.

Dari segi rasuah, Umno juga dilihat juara dalam isu ini. Berkokok siang malam, tetapi ekor bergelumang tahi sendiri. Baik politik wang hinggalah menggelapkan wang peruntukan, tiada siapa yang dapat menandingi kecekapan YB-YB Umno.

Umno juga yang merosakan agensi-agensi kerajaan yang lain. Gundik-gundik mereka SPRM, SPR dan PDRM bersedia menjalankan kerja-kerja tidak beretika untuk keuntungan jantan (Umno) mereka. Apabila pendayung (kuasa) berada di tangan, apalagi berdayunglah si jantan dan gundik-gundik ini semahunya. Gundik-gundik ini tidak ubah seperti pelacur. Di masa-masa senggang pula, si gundik-gundik ini akan mengurut-ngurut badan jantannya.

Umnolah yang bertanggungjawab menjadikan mereka begitu. Tanpa rasa sedikit pun perasaan malu, Umno dan gundik-gundiknya berterusan menggunakan kuasa untuk menekan YB-YB dari PR dan menyorokan perbuatan 'zina' mereka. Apabila siasatan yang melibatkan YB mereka, gundik-gundik ini akan terhegeh-hegeh, tergedik-gedik dan malu-malu kucing untuk membuat siasatan. Apbila kes yang berkaitan PR, kepantasan mereka hinggakan ada nyawa yang terkorban.


Kepada gundik-gundik ini, segeralah bertaubat. Jangan apabila sudah sampai masanya nanti taubat kalian tidak diterima lagi. Lambat laun kegiatan 'zina' kalian bersama Umno akan dibalas baik oleh rakyat mahupun akhirat nanti. Jauhkan diri kalian dari Umno. Berkawan dengan Umno akan menjadikan diri kalian sama seperti Umno.



Tiada ulasan:

Paparan Halaman