Isnin, 12 Disember 2011

Rosmah Mansor menafikan beli Birkin ribuan ringgit

Datin Seri Paduka Rosmah Mansor hari ini menafikan sekeras-kerasnya tuduhan sesetengah pihak yang mendakwa beliau gemar berbelanja boros termasuk membeli beg tangan mewah berjenama Birkin yang berharga dari RM28,000 (US$ 9,000) hingga RM472,000 (US$150,000) bagi setiap satu.

Beliau yang ditemui di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) di Sepang selepas menghadiri upacara keberangkatan pulang Seri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agong, Sultan Mizan Zainal Abidin dan Baginda Permaisuri ke Terengganu hari ini, berkata dakwaan tersebut sengaja direka oleh pihak tertentu bagi tujuan memburukan imej beliau.

Sebaliknya menurut beliau, koleksi beberapa utas beg tangan jenama Birkin yang kerap digunakannya itu dibeli di Petaling Street dengan harga kurang dari RM30 setiap satu.

"Saya sangat kecewa terhadap fitnah yang sengaja direka untuk memburukkan imej saya sebagai wanita pertama negara ini.

"Mereka kata hand bag saya ini berharga sampai beratus-ratus ribu ringgit, sedangkan saya hanya beli di Petaling Street dengan harga tidak sampai pun RM30 setiap satu," kata beliau sambil mengangkat beg tangan yang dibawanya.

Selain itu, ketika menjawab satu soalan lain, beliau tidak menolak kemungkinan beliau akan turut bertanding dalam Pilihan Raya Umum ke-13 nanti.

"Pegawai-pegawai saya di Pejabat saya di Putrajaya masih lagi menganalisa peluang saya untuk menang, jadi saya belum lagi keluarkan sebarang arahan kepada PM supaya meletakkan nama saya sebagai calon pilihan raya.

"Buat masa sekarang kita tunggu dan lihat dulu, kalau sudah ada keputusan nanti, akan diumumkan" ujar beliau yang enggan mengulas lanjut parlimen manakah kemungkinan yang akan ditandinginya.

Sementara itu, dalam tinjauan wartawan BC di KLIA mendapati sekumpulan 15 wanita dari rombongan Pergerakan Wanita Umno Cawangan Felda Serting, Negeri Sembilan yang juga meraikan keberangkatan pulang Di Pertuan Agong turut menggayakan beg tangan berjenama Birkin dalam pelbagai warna.

1 ulasan:

V berkata...

TONTON PELBAGAI SIARAN TV ONLINE DAN DENGARKAN PELBAGAI SIARAN RADIO ONLINE DARI DALAM DAN LUAR NEGARA SECARA PERCUMA
VEBCASTS - Listen web Radio Watching web TV, Tv Online. Watch Over 3000 Online TV Channels And 6500 Radio Stations Free For Around In The Wold clik to watching
Listen Hindi radio click ,watching live movie ,live international radio,indo radio.usa radio and more ,LIVE MOVIE ,LIVE SPOTS,LIVE HINDI RADIO ,HINDI MOVIE ,AXN LIVE ,STAR MOVIE LIVE ,MAX CHANNEL LIVE LIVE UNTERNATIONAL RADIO AND TV BROADCASTER
MALAYSIA RADIO ONLINE , UNTUK MENONTON sini lawati >  http://vecasts.blogspot.com/2011/10/malaysia-tv-online-watch-malaysia-tv.html
MALAYSIA RADIO ONLINE terdapat lebih 180 buah stesen radio online malaysia lawati >  http://vecasts.blogspot.com/2011/11/listen-malaysia-radio-online-live-radio.html watch live ,rtm1 ,rtm2 ,tv3 ,ntv7 ,8tv ,tv ,pas tv ,mobtv ,1hujau tv ,1 malaysia tv ,tv selangor and more tv

Paparan Halaman